sâmbătă, 8 mai 2010

Cum sa ne bazam pe ce vedem pe monitor

Color management si calibrarea monitorului... foarte importante in dtp si fotografie... prelucrarea unei fotografii poate duce la rezultate nedorite daca nu se tine seama de anumite reguli de iluminare ambientala si calibrare.

Am gasit pe net un tutorial despre setarea spatiului de lucru si a calculatorului ca sa arate pe monitor ce va iesi la tipar sau imprimanta. E un film de 11 minute pe care eu il gasesc foarte util, in engleza, sper sa intelegeti si voi ce spun ei acolo :)

Din pacate in Romania eu nu am vazut sau auzit de patron care sa inteleaga importanta color managementului si a crearii unui mediu de lucru potrivit si sa actioneze prin investitia in echipament sau macar neoane fluorescente de 5000K. Patronii cu care am lucrat nu se gandesc decat cum sa scoata bani multi fara investitii (nici macar cu investitii minime).

http://asukabook.com/resource_tutorial6.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu