miercuri, 9 februarie 2011

Multumesc din suflet Romtelecom... NU!

Romtelecom mi-a facut un cadou "excelent" la incheierea colaborarii. Totul a inceput de la faptul ca nu au reusit sa inchida cum trebuie postul telefonic, ramanand in baza lor de date o linie telefonica interioara suplimentara.

Mi-a venit o factura de 1,5 lei, reprezentand taxa pentru aceasta linie suplimentara la un post care a fost oprit :( Dat fiind ca nu mai puteam efectua apeluri in reteaua Romtelecom, am fost nevoit sa folosesc concurenta UPC.

Bineinteles ca la numarul 1930 nu raspunde nimeni din prima, iti trebuie rabdare sa intri in contact cu reprezentantii lor. Si am avut rabdare... cam o ora. A mai durat 25 de minute sa ii fac sa inteleaga care este problema, ca trebuie sa anuleze definitiv postul si sa nu ma trezesc pe vreo lista de rauplatnici pentru 1,5 lei pe luna.

Problema s-a rezolvat, postul a fost desfiintat. Usurare!!!

Azi a venit factura UPC... 170 de lei!!! dintre care 105 lei apeluri catre numere cu tarif special. Ei hai, ca doar nu am vorbit la 898989. Sun la UPC sa le cer un desfasurator si imi explica senin ca apelul catre numarul 1930 este tarifat cu specialul pret de 1,4 lei pe minut.

Ce pot sa le zic, UPC nu are nici o vina...

Multumesc din suflet Romtelecom! Ma bucur ca am incheiat colaborarea :(

2 comentarii:

  1. Bine ca nu ai sunat din srainatate...

    RăspundețiȘtergere
  2. Operatorii de telefonie mobile sunt niste dinozauri prapaditi. Sunt ditamai companiile (cu asteptari mari din partea clientilor), dar facute parca sa ne manance ficatii. Citeste si despre experienta mea.... :) (http://iulica.blogspot.com/2009/03/experienta-vodafone.html)

    RăspundețiȘtergere