marți, 20 aprilie 2010

Frumusetea naturii

Nu cred ca am vazut pana acum cat de frumoasa este simpla floare de nu ma uita... probabil pentru ca este foarte mica a trecut neobservata de la inaltimea nasului meu :)

A trebuit sa ma las pe burta sa fotografiez o harnica de albina ca sa observ perfectiunea simplitatii pe care ne-o ofera spre incantare floarea albastra de nu ma uita.

Mi-am zis ca ar fi interesant sa redesenez aceasta floare micuta, dar oricat am incercat, nu se apropie de ce ne ofera pamantul.

Natura mama, respect!

3 comentarii:

  1. asta nu e floare de nu ma uita :P

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-am hranit pestii... respect mama natura...

    RăspundețiȘtergere
  3. salut!
    sa inteleg ca m-am laudat si nici macar nu stiu ce floare e?!?!?! :(( ajutor... ia zi tu body Joe

    RăspundețiȘtergere